Tuesday, August 11, 2009

PD Trip!!

Tuesday, August 11, 2009
Wlu berbagai2 masalah yg dihadapi tak kira la dari segi teknikal, mental, fizikal, lansung dan tak lansung... 20/07/09 aku selaku PENGARAH PROJEK lawatan sambil membuang duit ke PD berjaya menjadikan trip nih sebagai satu kenyataan.. (dengan keaadaan bongkak!!) Kat sini aku muat naik kan beberaper gambar yg da berjaya aku rakamkan.. saat2 kat PD tue la.. ader yg tibe2 jd gatal.. ader yg tibe2 tepuk nyamuk.. ntah la..



Acara menaikkan KHEMAH.. Yg baju itam tue.. mandur... keje dia ngarah2 org je...


Setelah KHEMAH berjaya dinaikkan.. br la si mandur nih sibuk wat2 bekeje2.. konon dia la yg naikkan KHEMAH tue..

Aku bersama mandur...



Usaha2 mengemakini keadaan KHEMAH


Setelah selesai sepenuhnye....


Ntah mane sesat ntah minah korea nih..

Penthouse MayangSari (gaya hidup mewah....)


(tak terucap da aku.. gamba menceritakan segalanye)


Aktiviti berbbq.. Sampai pedih2 mate da aku wat bbq nih.. (gaya mandur nih minum meragukan)


Menyambut ulang taun khwanu yg ke 2x taun....


Nih sume auditor kira untung rugi.. (Claim aku kasi byr la wei...lalala)


Ins Black dan zaidi bersama2 bot idaman beliau..


Adegan yg tanak kita lihat....







0 comments:

Post a Comment

 
Bila Papan Kekunci Menjadi Lantai Tuk Jari Menari ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates